We are All Shapers


  Σκοπός
  Οφέλη
  Εκπαιδευτική μεθοδολογία
  Συνοπτική θεματολογία
  Σε ποιούς απευθύνεται
  Εκπαιδευτικό υλικό
  Διάρκεια
  Προσαρμογή - παραμετροποίηση

Σκοπός
Η φιλοσοφία ‘Είμαι – Κάνω – Έχω αποτελέσματα’ μας βοηθάει να κατανοήσουμε ότι αυτό που πιστεύουμε ότι είμαστε, μας κάνει να πράττουμε με έναν συγκεκριμένο τρόπο, άρα κατά επέκταση, είμαστε τα αποτελέσματα των πράξεών μας. Το ‘Είμαι’ νοείται ως το σύνολο των αντιλήψεων που έχουμε για τον εαυτό μας, για την εταιρεία μας, για την ομάδα πωλήσεων. Στην ουσία είναι η αντιμετώπιση που έχουμε απέναντι στα γεγονότα.

Η στάση μας καθορίζει την συμπεριφορά μας, αυτό που κάνουμε δηλαδή. Το αν θα χρησιμοποιήσουμε αποτελεσματικές στρατηγικές και τεχνικές για την επίτευξη ενός αποτελέσματος έχει να κάνει με το αν πιστεύουμε σε αυτές, αν πιστεύουμε στην εταιρεία, στην ομαδικότητα, στον προϊόν, στον πελάτη, στον εαυτό μας.

H νοοτροπία που έχουμε για τα γεγονότα και η συμπεριφορά μας οδηγεί στην επιτυχία ή στην αποτυχία.
‘Ποιος θέλω να είμαι; Τι χρειάζεται να κάνω για αυτό; Ποιο είναι το σχέδιο δράσης μου;’

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι οι εκπαιδευόμενοι να αναπτυχθούν σε προσωπικό επίπεδο κατανοώντας τον εαυτό τους και τη συμπεριφορά τους. Να αντιληφθούν αν η νοοτροπία και η συμπεριφορά τους, τους οδηγεί στα αποτελέσματα που επιθυμούν. Αν δεν τους οδηγεί στα αποτελέσματα που επιθυμούν,  να ανακαλύψουν τι τους κινητοποιεί, να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν το κατάλληλο σχέδιο δράσης. Να αντιληφθούν ότι μπορούν, εφόσον το επιλέγουν, να επιδρούν στα γεγονότα.

Πίνακας περιεχομένων


Οφέλη
Οι εκπαιδευόμενοι μετά το τέλος του σεμιναρίου είναι σε θέση:
  • Να συνειδητοποιούν, ότι ο τρόπος που ερμηνεύουν τα γεγονότα καθορίζει τη συμπεριφορά τους και λειτουργεί καταλυτικά στη δράση τους και την αποτελεσματικότητά τους
  • Να επιδρούν στα γεγονότα θετικά, στοχεύοντας στην επιτυχία και στην αποτελεσματικότητα
  • Να επικοινωνούν με θετικό τρόπο με τον εαυτό τους
  • Να επιλέγουν και να αλλάζουν ό,τι δεν τους είναι χρήσιμο και δεν τους βοηθά να προχωρήσουν στη ζωή τους
  • Να αναγνωρίζουν τις πεποιθήσεις που τους εμποδίζουν στην επίτευξη των στόχων τους
  • Να αλλάζουν τις περιοριστικές πεποιθήσεις σε υποστηρικτικές
  • Να  είναι σε θέση να ιεραρχούν τους στόχους τους, να τους σχεδιάζουν και να δεσμεύονται  για αυτούς
  • Να σχεδιάζουν και να υλοποιούν το προσωπικό σχέδιο δράσης τους

Πίνακας περιεχομένων


Εκπαιδευτική μεθοδολογία
Το σεμινάριο είναι ένα μείγμα ομαδικής συνεργασίας και προσωπικής υποστήριξης του εκπαιδευτή προς κάθε εκπαιδευόμενο. Οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν μέσα από ενεργητικές τεχνικές (ομαδικές και ατομικές εργασίες, ανταλλαγή απόψεων κ.α) και βιωματικές ασκήσεις στη διαδικασία της μάθησης.

Πίνακας περιεχομένων


Συνοπτική θεματολογία
  • Νοοτροπία και συμπεριφορά - ο τρόπος που βλέπω  και αντιμετωπίζω τις καταστάσεις
  • Η φιλοσοφία "Είμαι – Κάνω – Έχω αποτελέσματα".
    Ανακαλύπτοντας τον τρόπο που βλέπω τον εαυτό μου  και τους άλλους μέσα από τη Συναλλακτική Ανάλυση
  • Η δύναμη της συνήθειας. Η ποιότητα ζωής είναι συνήθεια
  • Ανακαλύπτοντας και ιεραρχώντας τους στόχους μου
  • Ανακαλύπτοντας και αλλάζοντας τις περιοριστικές μου πεποιθήσεις
  • Η δύναμη των ερωτήσεων και των λέξεων
  • Το προσωπικό σχέδιο δράσης

Πίνακας περιεχομένων


Σε ποιούς απευθύνεται
Σε όλους όσους θέλουν να αναπτυχθούν σε προσωπικό επίπεδο κατανοώντας τον εαυτό τους και τη συμπεριφορά τους.

Πίνακας περιεχομένων


Εκπαιδευτικό υλικό
Εγχειρίδιο για τους εκπαιδευόμενους

Πίνακας περιεχομένων


Διάρκεια
16 ώρες - 80 ώρες

Πίνακας περιεχομένων


Προσαρμογή - παραμετροποίηση
Το σεμινάριο προσαρμόζεται στις εκάστοτε  ανάγκες της συγκεκριμένης ομάδας εκπαιδευόμενων είτε με τη μορφή του επιχειρησιακού, είτε με τη μορφή του διεπιχειρησιακού. Συζήτηση προσανατολισμού με τη διεύθυνση εκπαίδευσης, ανάλυση στοχεύσεων, σύμπλεξη των στόχων με το περιεχόμενο, σε συνδυασμό με επιτόπιες συνεντεύξεις ή δομημένα ερωτηματολόγια επιτρέπουν την απαραίτητη προσαρμογή.

Πίνακας περιεχομένων


   
   
   
   
We are All Shapers